Saturday, March 17, 2012

Tetamu Allah...

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum sume ^^

Ahad : 18.03.2012

InsyaAllah sayer akan berangkat ke Haramain untuk kali kedua...Alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi kerana memperkenankan doa sayer untuk menjadi tetamuNYA lagi....x saba rasanya untuk melihat rumahNYA dan bertemu dengan Baginda Nabi Muhammad SAW....

Tak tau nak cakap ape perasaan sekarang nie...rase bedebar sangat2...berbeza dengan tahun lepas, walaupun dah pernah menjejakkan kaki...tetapi sayer rase macam first time nak pergi....

Moge umrah kali nie akan lebih bermakna buat sayer, kerana dapat bertemu dengan insan tersayang sayer, bukan ehem2 tau, tapi...." mak & baba sayer " hehe =)

InsyaAllah, sayer akan berada di sana selame 11 ari....Mohon doa dari sahabat2 sume agar D'mudahkan perjalan sayer pergi & balik juga D'mudahkan sume urusan sepanjang keberadaan sayer D'sana...terima kasih..=)

Ya Allah...aku hanya hambamu yang tidak akan pernah sempurna...ampunilah segala kesalahanku...Kau iringilah langkahku seiring dengan keredhaanMU...permudahkan setiap urusanku ya Allah...izinkanlah aku untuk bertemu dengan kekasihMu di RaudhahMu nanti...Kau tabahkan & sabarkan aku untuk menghadapi segala kemungkinan yang bakal berlaku disana....Rahmati & Berkatilah permusafiranku ini ya Allah... Kau ikhlaskan hatiku dan jauhkanlah aku dari godaan2 syaitan agar setiap sesuatu yang aku lakukan adalah semuanya keranaMU...hanya padaMU aku meminta ya Allah...Sesungguhnya Engkaulah sebaik-baik pemberi rezki dan Engkaulah yang Maha Berkuasa....Amin ya rabbal a'lamin....


m0ge setiap perancanganku seiring dengan perancanganNYA...




My st0ry
11.05 PM
My Sweet r00m ^^
Alexandria Egypt

Nota k0cek :: Akan merindui kuliah,,Doctor2 kesayangan,,bilik,,kawan2,,Mr Toshiba,,pink bLog yang c0mot nie n sume2 yang ade kat alex nie...=(

No comments: