Tuesday, January 24, 2012

Tuhan, Tolong aku...


Tuhan...
Tolong aku lupakan dia 
kerana hatiku terluka
jiwaku terseksa
Tuhan...
Jauhkan bayangan dia
kerana fikiranku terganggu
emosiku bercelaru

Tuhan...
Damaikan hatiku Tenangkan jiwaku
kerana kuingin merawat luka
izinkan aku
merasai kedaimaian
beriku peluang
merasai ketenangan

Tuhan...
Buangkan rasa cinta dan sayang ini buat dia
kerana ku mahu menjadi kepunyaanMu
Tuhan..
Buangkan rasa rindu ini untuk dia
kerana aku hanya ingin merinduiMu dan KekasihMu
Tuhan..
Hilangkan sedihku 
Hapuskanlah titisan airmata ini
kerana airmataku adalah untukMu

Tuhan...
Bawalah pergi sepiku ini
Kerana aku ingin menikmati bahagia
yang menanti ku esok hari...



Bicara Hati
12.21pm
My Sweet r00m ^^
Alexandria Egypt

Nota k0cek :  Kate2 nie syer tlis mse ngah nak exam 19hb aritu...idea tibe2 je dtg..  but arini baru dpt post..~.^                            
                      

No comments: