Monday, January 16, 2012

Selagi Masih Ada


Pabila mencintamu itu indah
Kembalikan dirimu..Muncullah
Ku mahu terus begini
Pasrah dan menyerah
Walaupun berliku aku tidak endah
Khabarkan pada angin
Jangan pernah bawa kisahku pergi
Aku ingin mengejarmu
Dalam setiap mimpi
Selagi itulah kenangan bersama terukir dihati
Agar ia menjadi memori abadi
Jika ku bisa lukis tawamu
Aku akan jadikan ia potret indah
Yang tersemat dihatiku tanpa jemu
Pelukku erat..Genggam tanganku
Biar ku sedar jasadmu disisi
Aku dalam hatimu takkan pernah jauh
Kerana aku ada
Selagi langit dan bumi tidak bertemu
Percayalah
Selagi masih ada...


Bicara Hati
9.00 pm
my sweet r00m ^^
Alexandria Egypt
Nota k0cek ~ macam kene jer ngan name blog nie..^^

Note : puisi nie diambil dr crite Selagi masih ada [ hero syer belakon..Beto..hehe ]


No comments: