Thursday, January 12, 2012

exAm

Assalamualaikum...

Hmm...arini exam ke 2..xtau nak cakap la, soklan yg x disangke2..mcm arini soklan sebijik macam thun yg dulu2 punye..rse nyesal jgk x tekankan kt soklan2 tue,tp xnak buat camne kan..mngkin xde rezki...bukan nak kate aku xdapat nak jawab soklan2 td 2..cume aku rse terkilan sgt2 sbb aku slh bg jawapan tuk 1 soklan kecik..wlupon rsenye markah xdela bnyk sgt kat soklan 2..tp aku tetap sedih sbb aku da sia2kan markah bonus aku..=(

Nak nangis pon xgune kan, sume da lepas..tinggal doa dan tawakkal jela pade Allah..moge2 lembutlah hati Dr Tholo'at Abdul Ghaffar Hujjaj bile tgk jawapan aku tue nant...amin!

ya Allah, tp aku xley nak tipu..aku terlalu risau..macam mane nie? tp xpe,de 3 paper lg yang menanti..aku cube tuk buat yang terbaik..yang da lepas biarkan lepas..btol x? hmmm..tabah jela wahai hati..

Next paper..yg aku sgt2 takot..Qawa'id FiQhiah 16.01.2012..Doakan sye yer..~.^

3.25pm
Dalam bilik


No comments: