Wednesday, February 08, 2012

Oh Tuhan....


Oh Tuhan
Kau anugerahkan aku cinta
tapi seringkali aku curang
mencintai insan yang tidak berhak memilikinya
Kau anugerahkan aku rindu
tapi hati ini lebih rela merindui
insan yang x pernah menghargainya
Kau anugerahkan aku airmata
tapi, seringkali juga airmata ini
gugur bukan keranaMu

Oh Tuhan
Semakin jauh ku melangkah
Semakin tinggi ku daki
tapi mengapa masih ku terasa
kosongnya hati
Adakah aku tidak lagi bersamaMU
Adakah aku semakin jauh dariMU

Puas sudah ku mencari 
ku redah jalan berliku
ku rentas onak dan duri
tapi masih ku tercari-cari
siapa aku disisiMU
masih adakah rinduMU untukku
masih adakah sayangMU untukku

Aku ingin dekat denganMU
Aku ingin menjadi kesayanganMU
tapi...layakkah aku

Oh Tuhan
bawalah aku pergi
pimpinlah tanganku ini
agar ku bertemu dengan redhaMU


Hati berbisik
7.30 PM
My Sweet r00m ^^
Alexandria Egypt

Nota k0cek ~ layakkah aku menjadi hamba kesayanganNYA....=( 

No comments: