Friday, April 22, 2011

rinDu yG terAmat...

tibe-tibe hati dipagut rase rindu yg teramat kat 2 org budak b0tak..rindu dgn keletah nakal diorang..walaup0n kadangkala boleh membuatkan aku naik darah..tapi xdapat tuk aku nafikan sememangnye diorang juga yg aku rindu ketika ini..muhammad hamizan bin muhammad hata (ank sedare yg 11) & afiq shahmi bin abd salam (ank sedare yg ke 13)..mesti org ingt aku pilih kasihkan..hehe,diorang nie kecik lg 2yg aku rindu 2..yg len sume da besar2 da..sebulan lebih kat mesia rase macaam xpuas bermain dgn budak2 kecik nie..haiii,bile la dapat bersame lagikan..huhh,sedih la plak..relex2,no cry2 ok..panjang umo murah rezki ucu adela ngan korang nanti..=)

foto2 nie pengubat rindu ucu ngan ijan n apeq..;)

2 comments:

Monolog farizalshah said...

tarikh nyer sama dengan tarikh lahir orang hehehehe

Eimi Hafiera said...

yeke..hehe,kebetulan 2..=)